Project Detail

lorem ipsum dolor sit thumb

Project informatie

  • Datum : mei 2015
  • Locatie : Waardenburg
  • Categorie : Marketing, media, PR
  • Opdrachtgever : Thijs Timmermans

Concept/ontwerp advertenties Thijs Timmermans

Men neme de allernieuwste en dikste Mercedes-Benz (een S65-AMG Coupé), een minstens zo dikke G-Klasse met professionele fotograaf in de kofferbak (!) en een stille, verlaten dijkweg in de Betuwe.

Lauk! ging mee om een unieke fotoreportage te kunnen vervaardigen voor onze klant Thijs Timmermans in Waardenburg. Dit bedrijf, gespecialiseerd in de verkoop van exclusieve auto’s, heeft ons gevraagd om tekstueel en visueel vorm te geven aan hun corporate campagne. Daartoe hebben wij een mediaplan ontwikkeld waarbij de te ontwikkelen campagne een rode draad  zal vormen. Met de inzet van diverse landelijke mediumtypes, zal de corporate campagne maximale zichtbaarheid gaan genereren bij de doelgroep.

Terug naar het bochtige dijkweggetje. Met gevaar voor eigen leven (en gevaar voor het vele eurotonnen kostende ‘blik’), hebben we samen met de fotograaf de vreemdste capriolen uitgehaald met maar een gezamenlijk doel voor ogen: een schitterende foto voor onze reclamecampagne! Al slingerend achter elkaar aanrijdend en op commando van de fotograaf de grenzen van het dijkweggetje opzoekend, waren we na de nodige zweetdruppeltjes trots op het eindresultaat. Maar oordeel vooral zelf…